Αναγνώστες

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Μια υπέροχη εμπειρία!

Γειά σας κοριτσάρες! Τι μου κάνετε? Ξέρω πέρασε καιρός αλλά είχα δεν προλάβαινα καθόλου να σας γράψω. Τώρα όμως θα επανορθώσω!

Πριν λίγο καιρό διάβασα κάπου στο internet για κάποιο δωρεάν μάθημα μακιγιάζ που έκανε η seventeen. Έτσι είπα να πάω να ρίξω μια ματιά στο site τους αν και ήμουν σίγουρη πως είτε θα είχε τελειώσει η προθεσμία, είτε θα είχε τόση "κίνηση" που δεν θα είχαν μείνει θέσεις. Προς έκπληξή μου ίσχυε και ισχύει ακόμη. Έκανα αίτηση μέσω internet (μπορείτε και μέσω κάποιου καταστήματος), με πήραν τηλέφωνο και μου έστειλαν και e-mail και έτσι πήγα. Εδώ να πω πως μου έκανε εντύπωση το πόσο ευγενικοί και επαγγελματίες είναι. Αφού μου έστειλαν e-mail λέγοντάς μου να τους τηλεφωνήσω για να επιλέξω ώρα και μέρα (και εγώ η μουλάρα το ξέχασα τελείως) με πήρε μια ευγενέστατη κοπέλα για να το κανονίσουμε και με ξαναπήρε τηλέφωνο την ημέρα του μαθήματος για υπενθύμηση (μιλάμε Η επαγγελματικότητα!)

Να σας πω τώρα λίγα λόγια για την εμπειρία μου

Το μάθημα γίνεται σε μια ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα. Στη μέση υπήρχε ένα στρογγυλό τραπέζι με καρέκλες και σε κάθε θέση αντιστοιχούσε ένας καθρέπτης, διάφορες σκιές/ρουζ, ένα βαζάκι με πινέλα/μάσκαρα/μολύβια ματιών και κραγιόν, μπατονέτες ένα καλαθάκι με βαμβάκι και ο κατάλογος της seventeen ανοιγμένος στο μακιγιάζ που αντιστοιχούσαν τα συγκεκριμένα καλλυντικά. Σε κάθε θέση είχε διαφορετικό μακιγιάζ και διάλεγες ποιο ήθελες εσύ. Επίσης είχε και ένα μπολ με δυο σφουγγαράκια, μια καρτέλα που σημειώσαμε τα στοιχεία μας και μια καρτέλα με τα προϊόντα της seventeen δίπλα στα οποία η κοπέλα μας σημείωσε κάποια προϊόντα περιποίησης ανάλογα με τον τύπο του δέρματός μας.

Ξεκινώντας μας έδειξε πώς να καθαρίζουμε το πρόσωπό μας ανάλογα με τον τύπο του δέρματός μας, πως να χρησιμοποιούμε σωστά την λοσιόν, το πήλινγκ και την ενυδατική ματιών και ημέρας δίνοντάς μας κάθε φορά το σωστό προϊόν για την επιδερμίδα της καθεμίας και λέγοντας πληροφορίες για τις κινήσεις που πρέπει να κάνουμε και τα συνήθη λάθη που γίνονται.
Στη συνέχεια αφού απλώσαμε με το σφουγγαράκι ένα πράσινο στικ για να καλύψει τις κοκκινίλες μας έδειξε πώς να επιλέγουμε σωστά την κατάλληλη απόχρωση μεΪκ απ και πως να το απλώνουμε σωστά. Σειρά είχαν το κονσίλερ και πούδρα σε ελεύθερη μορφή.
Έπειτα ξεκίνησε το μακιγιάζ. Αφού μας έδειξε πως να βάζουμε σωστά το ρουζ και να κάνουμε contouring προχωρίσαμε στα μάτια οπου μάθαμε το σωστό blending της σκιάς. Αφού βάλαμε μολύβι, μάσκαρα (το δικό μου μακιγιάζ είχε την λατρεμένη extrordinaire σε ένα τέλειο μωβ neon χρώμα) και κραγιόν είχαμε τελειώσει το μακιγιάζ μας.

Πιστεύω πως είναι μια μοναδική εμπειρία καθώς μαθαίνετε πολλά πράγματα για την σωστή χρήση διαφόρων προϊόντων καθώς και πως να διορθώσετε συχνά λάθη που γίνονται. Επίσης συμβουλή μου είναι εάν πάτε να διαλέξετε κάποιο μακιγιάζ που δεν κάνετε συχνά για να πειραματιστείτε. Εγώ για παράδειγμα φοβόμουν τα έντονα χρώματα (και γενικά τα πολλά χρώματα) και αυτό το μακιγιάζ (όπως ομολόγησα και στην κοπέλα) δεν υπήρχε περίπτωση να το επιχειρούσα μόνη μου, καθώς έχει μωβ και πράσινο χρώμα στα μάτια και κοραλί κραγιόν, είναι δηλαδή κάπως πολύχρωμο αλλά βγαίνει τελικά τέλειο!
(Αγνοείστε τις χάλια ικανότητές μου στη φωτογραφία)


. Αφού το έκανα το λα-τρε-ψα και έχω να πω πως θα βάζω πολύ πιο συχνα τέτοιου είδους χρώματα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου