Αναγνώστες

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Τα 5 βασικά πινέλα για μακιγιάζ

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε?

Σήμερα το post είναι για τις λίγο πιο αρχάριες στο μακιγιαζ που τώρα μαθαίνουν σιγά σιγά τον υπέροχο κόσμο του αλλά και για αυτές που είναι πιο fan της πατροπαράδοτης χρήσης των δαχτύλων για την εφαρμογή του μακιγιάζ τους. Θα σας πω λοιπόν ποια θεωρώ πως είναι τα 5 πιο βασικά πινέλα για το μακιγιάζ, καθώς και ποια είναι η χρήση του καθενός.

1) Πινέλο σκιάς
Αυτό το πινέλο είναι χνουδωτό και πλατύ ( και κάπως πλακουτσωτό) και βγαίνει σε διάφορα μεγέθη. Στο κανονικό του μικρό μέγεθος μας βοηθά να απλώσουμε την σκιά στο βλέφαρο ή κάποιο highlighter κάτω από το φρύδι.

2) Blending brush
Το πινέλο αυτό μοιάζει με αυτό της σκιάς αλλά είναι πιο χνουδωτό (φουντωτό) και πιο στρογγυλο. Με το πινέλο αυτό αναμειγνύουμε (κάνουμε blending) τις διάφορες σκιές που έχουμε βάλει στο βλέφαρό μας έτσι ώστε να φα'ινεται ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.

3)Πινέλο γωνία (μεγάλο)
Το πινέλο αυτό μπορεί να χρησιμεύσει για διάφορα πράγματα. Κυρίως για να κάνετε τα κοψίματα στο πρόσωπό σας με κάποιο bronzer (το λεγόμενο contouring) και να απλώσετε το ρουζ στα ζυγωματικά σας μιας και η γωνία που κάνει το πινέλο βοηθά πολύ στο να αγκαλιάζει σωστά το πρόσωπό σας.

4) Πινέλο πούδρας
Το πινέλο αυτό που είναι πολύ μεγάλο και φουντωτό χρησιμεύει για να απλώνετε σωστά την πούδρα σας με λίγες κινήσεις. Δεν θα το σύστηνα  για την τοποθέτηση ρουζ γιατί είναι πολύ εύκολο να ξεφύγει και να γίνετε κατακόκκινες.

5)Το μικρό πινέλο γωνία
Το πινελάκι αυτό είναι πάρα πολύ βολικό καθώς έχει πάρα πολλές χρήσεις. Μπορεί να χρησιμεύσει για να βάλετε κραγιόν ή να σχεδιάσετε το περίγραμμα των χειλιών. Μπορεί ακόμη να χρησιμεύσει για να βάλετε eyeliner είτε σε μορφή gel είτε ακόμη και κάποια σκιά να την κάνετε eyeliner. Μπορείτε ακόμη και να το χρησιμοποιείσετε με κάποια σκιά για να σχηματίσετε τα φρίδια σας. είναι ένα πολυχρηστικό πινελάκι!

Αυτά από εμένα, ελπίζω να σας άρεσε το post μου. Περιμένω σχόλιά σας!

Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!







2 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση. Μπράβο σου! Δεν έχω πάρα πολλά πινέλα στην κατοχή μου, αλλά αυτά τα έχω όλα!!
    φιλια
    Μαιρη

    New Candy palette from Sleek Review&Swatches...Summer colors!!
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/2013/07/sleeks-i-divine-candy-palette-review.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Και εγώ δεν έχω πάρα πολλά, τα πιο βασικά...είμαι πιο πολύ των δαχτύλων!

      Διαγραφή