Αναγνώστες

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Review Victoria Silk lip balm

Γεια σας κορίτσια! Τι κάνετε?

Πριν λίγo καιρό καθώς ήμουν στο Jumbo έπεσε το μάτι μου σε κάτι γλυκούλια lip balms της Victoria Silk σε βαζάκι. Οι γεύσεις πολλές και δεν μπορούσα να αποφασίσω και έτσι πήρα αυτό με την γεύση καρύδας. Ένα θα σας πω, μου άρεσε τόσο πολύ που όταν ξαναπήγα πήρα και τις υπόλοιπες γεύσεις/μυρωδιές. Δυστυχώς αυτό με την καρύδα μου τελείωσε και το πέταξα και για αυτόν τον λόγο στη φωτογραφία έχω μόνο τα άλλα τρία.
Μου αρέσουν πάρα πολύ. Είναι ελαφριά στα χείλη σχεδόν δεν νιώθετε ότι το φοράτε, ενώ ταυτόχρονα είναι πολύ ενυδατικά και αφήνουν τα χείλη πολύ απαλά. Για να μην μιλήσω για την υπέροχη μυρωδιά τους. Σου έρχεται να τα φας! Βγαίνουν σε τέσσερις γεύσεις: καρύδα, σοκολάτα, καρπούζι και τσιχλόφουσκα....μιαμ!
Το μόνο αρνητικό που θα τους έβρισκα είναι η συσκευασία που χρειάζεται να το εφαρμόσετε με το δάχτυλο και να λερωθείτε, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι και κάτι το τρομερό.
Συνολικά θα έλεγα πως τα λάτρεψα και όταν θα ξαναπάω στα Jumbo σίγουρα θα ξαναγοράσω κάποιο από αυτά (μάλλον την καρύδα που μου τελείωσε).




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου