Αναγνώστες

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Summer Essentials #2- After Sun

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε?

Δεύτερο μέρος της σειράς Summer Essentials και σαν κάτασπρος σαν το γάλα άνθρωπος που είμαι και ποτέ μου δεν μαυρίζω αλλά όσο αντηλιακό και να βάλω κοκκινίζω είπα να αφιερώσω αυτό το post στο προϊόν που μου έχει σώσει τη ζωή...το after sun. Τα τελευταία χρόνια έχω δοκιμάσει αρκετά after sun τα οποία και έχω τελειώσει. Έχω βρει το αγαπημένο μου που αγοράζω φυσικά κάθε χρόνο αλλά επειδή ένα μπουκάλι ποτέ δεν μου είναι αρκετο (πως να φτάσει όταν γίνομαι σαν αστακός?) δοκιμάζω πάντα και κάποιο καινουριο για να έχω ολοκληρωμένη άποψη. 
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν:
Πρώτα έχω ένα της Garnier με εκχύλισμα κάκτου. Λέει στο μπουκάλι πως "ενυδατώνει και καταπραΰνει 24 ώρες". Κατά την γνώμη μου είναι ένα καλό after sun αν και κυκλοφορούν πολύ καλύτερα στην αγορά. Γενικά τα προϊόντα της Garnier μου αρέσουν πάρα πολύ αλλά αυτό όχι και τόσο. Έχει ωραία υφή, απλώνεται και απορροφάται εύκολα. Η ενυδάτωση που προσφέρει δεν είναι και τόσο τέλεια και επίσης προσωπικά δεν ένιωσα καμία "δροσιά" . Αυτό που με έκανε να μην το βάζω με ευχαρίστηση ήταν η μυρωδιά του η οποία είναι αρκετά έντονη και προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου, βέβαια γούστα είναι αυ΄τα, μπορεί σε κάποια άλλη να της αρέσει.H συσκευασία έρχεται με αντλία και περιέχει 250ml.Πάντως δεν θα το ξαναπροτιμούσα.

Μετά έχω ένα της NIVEA. To πήρα φέτος αλλά το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά ωστε να σχηματίσω μια άποψη για αυτό. Να πω πως η Nivea έχει και άλλο ένα after sun για εντατική ενυδάτωση αλλά μιας  και κοκκινίζω πάρα πολύ εύκολα προτίμησα να πάρω αυτό το οποίο γράφει μάλιστα και SOS. Συγκεκριμένα λέει : "sos lotion επανόρθωσης, βοηθά στην επανόρθωση της ερεθισμένης από τον ήλιο επιδερμίδας, καταπραΰνει άμεσα". Είναι ένα πάρα πολύ καλό after sun, πραγματικά sos. Ενυδατώνει πάρα πολύ καλά και αφήνει μία ελαφριά ευχάριστη αίσθηση δροσιάς που ανακουφίζει το δέρμα από το κάψιμο. Η μυρωδιά του θυμίζει αυτήν της κλασσικής Nivea και δεν είναι πολύ βαριά. Το μόνο αρνητικό του είναι το ότι ενώ όλα τα άλλα έρχονται με αντλία, αυτό έχει την χαρακτηριστική "τρυπούλα" που βγαίνει το προίόν, αν και δεν είναι ιδιέταιρα μεγάλη ωστε να έχετε πρόβλημα με το προϊόν να "τρέχει" και να γίνεστε χάλια.Η συσκευασία περιέχει 200ml. Σίγουρα θα το ξανααγόραζα.

Στη συνέχεια πάμε σε κάποια λίγο πιο ακριβά που τα βρίσκετε στα φαρμακεία:
Πρώτα ένα της Apivita με 93% φυσικά συστατικά (όπως λέει και στο μπουκάλι). Αυτό το συγκεκριμένο λέει "Κρέμα-gel για μετά τον ήλιο, ενυδατώνει και δροσίζει, με σύκο και αλόη". Είναι ένα πάρα πολύ ωραίο after sun. Ενυδατώνει και αυτό πάρα πολύ καλά και αφήνει αίσθηση δροσιάς.Μου αρέσει πάρα πολύ η μυρωδιά του η οποία προσωπικά μου θυμίζει καλοκαίρι. Η συσκευασία έρχεται με αντλία και περιέχει 150ml. Σίγουρα αν δεν έβρισκα το αγαπημένο μου που έρχεται αμέσως θα αγόραζα αυτό.

Τέλος το αγαπημένο μου after sun EVER! Είναι του Κορρέ με το γιαούρτι. Στο μπουκάλι γράφει "δροσιστικό after sun προσώπου-σώματος με αληθινό βρώσιμο γιαούρτι". Απλά το λατρεύω. Είναι πάρα πολύ ενυδατικό, αφήνει μια πολύ έντονη αίσθηση δροσιάς ειδικά στις καμμένες περιοχές και η μυρωδιά του είναι απλά απίστευτη. Έχει και αυτό αντλία και περιέχει 150ml. Τώρα τελευταία κυκλοφορεί και ένα σε άλλη συσκευασία, θα το δοκιμάσω και θα σας πω. Για αυτό εδώ πάντως δεν έχω να σας πω κάτι παραπάνω. Αν θα το αγόραζα ξανα? Μα το αγοράζω κάθε χρόνο τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Αυτά από εμένα. Ελπίζω να σας άρεσε το post μου. Αν έχετε κάποιο after sun ή οτιδήποτε άλλο να μου προτίνετε περιμένω σχόλια. Έρχονται και άλλα Summer Essentials πολύ σύντομα.
Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου