Αναγνώστες

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Summer Essentials #4-χρωματιστά μάτια n2-σκιές

Γεια σας κορίτσια μου! Τι κάνετε? Πήγατε διακοπές ή ακόμη?

Τέταρτο μέρος των Summer Essentials. Αφού είδαμε στο προηγούμενο post τις χρωματιστές μάσκαρα, σειρά έχουν οι χρωματιστές σκιές. Για όσες φοβούνται την χρωματιστή μάσκαρα μπορούν εύκολα να δώσουν λίγο χρώμα χρησιμοποιώντας σκιές και την κανονική τους μαύρη μάσκαρα και για όσες θέλουν να δώσουν λίγο παραπάνω χρώμα ταιριάζοντας την χρωματιστή τους μάσκαρα με σκιά. Σε όποια και από τις δύο κατηγορίες και αν ανήκετε είστε μέσα στο πνεύμα του καλοκαιριού! Ξαναλέω πως δεν διαφημίζω καμία εταιρία και όλα τα προϊόντα τα έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα. Επίσης οι φωτογραφίες είναι για να σας δείξω λίγο τις σκιές, δεν θα έβγαινα έτσι έξω.

χωρίς φλας


με φλας










Οι συνδυασμοί χρωμάτων που μπορείτε να κάνετε είναι άπειροι. Συμβουλή μου είναι να χρησιμοποιείτε πιο απαλά χρώματα το πρωί όπως γαλάζιο ή ένα ανοιχτό πράσινο ή φούξια και για το βράδυ τα πιο έντονα χρώματα. Πολύ ωραίοι συνδιασμοί ειδικά για τώρα το καλοκαίρι είναι το κίτρινο με το μπλέ και το πράσινο και για τις πιο ρομαντικές πολύ ωραίος συνδιασμός είναι και το ροζ-φούξια με το μωβ και το μπλε. Ένα επίσης μακιγιάζ που φοριέται πολύ τελευταία είναι η εναλλαγή στους τόνους του ίδιου χρώματος, δηλαδή για παράδειγμα να βάλετε γαλάζιο στο εσωτερικό του κινητού βλεφάρου και να σκουραίνει προς τα έξω φτάνοντας σε σκούρο μπλε στην κόγχη. Στις φωτογραφίες σας έχω κάνει παράδειγμα συνδιασμού σκιών. Μάσκαρα φοράω αριστερά την blue από beauty line cosmetics και δεξιά την no 03 violet της x-traordinaire,seventeen, γιατί δεν μπόρεσα να σας τις δείξω στο προηγούμενο post με τις μάσκαρα. Από σκιές, για τις φωτογραφίες χρησιμοποίησα τις εξής σκιές:




vera valenti



Avon και Erre Due

Seventeen

mua
Aυτά από εμένα. Περιμένω σχόλιά σας. Μέχρι το επόμενο post φιλάκια πολλά και...μην ξεχνάτε να λάμπετε!

2 σχόλια: